Afsluiting
Wanneer de hulpvraag beantwoord is ronden wij de behandeling af.
Er wordt een eindverslag opgemaakt voor de huisarts en eventuele verwijzer en het dossier wordt gesloten. Wanneer het dossier gesloten is krijgt u, met uw goedkeuring, geheel anoniem een klanttevredenheidsonderzoek toegestuurd per e-mail. De gegevens van het klanttevredenheidsonderzoek gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren.
Er zijn enkele uitzonderlijke gevallen waarin de behandeling genoodzaakt wordt afgerond. Dit is in het geval dat er geen hulpvraag meer is, de cliënt herhaaldelijk zonder (tijdige) berichtgeving niet is verschenen voor een afspraak of als de declaraties niet of niet tijdig worden betaald.
Nazorg
Afhankelijk van de hulpvraag en wensen van de cliënt wordt er soms gekozen voor een terugkom-of belafspraak. Hier zal de logopedist aandacht besteden aan hoe het gaat en of het geleerde toegepast wordt in het dagelijks leven. Soms wordt er gekozen voor monitoring. Dan houdt de logopedist u of uw kind in de gaten maar vinden er geen behandelingen plaats.